Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

::Friends::

saturday night fever ♥

::Saturday,April 7, 2012::
::mood larik sudah::
::bilik bujang::
::1:22am::

oh! dah 2012 rupanye.. lama bona blog semut ni tidolah~ haish... camne nak maju? whatever eh? hai! selamat datang 2012.. story today is not good la untuk opening post 2012, but.. just nice.. oriet, some summary about me: 
  • dah keja kt kerajaan Tano hampir 8 bulan.. yer! 8 bulan.. macam tak rasa
  • dah kurus sikit.. perut buncit yang degil tu, dah hilang kena colik.. 
  • ♥  someone special
esok, ada plan mini reunion dekat mersing.. 24 orang ex sekolah rendah 95'-00', tapi aku kenal tak sampai 10 orang jek? haha kan!? memang dah lupa langsung muka budak2 ni.. nama, lagilah.. haha! sorry guys.. aku agak, uols pun tak cam aku nanti kan? retis gitu.. tu aku very very sure..  it's really happening finally! tapi, macam tak best sebab macam2 hal jadik masa last minute macam ni. haish~ biasalah kan.. every plan, nothing perfect. 

inhale exhale. inhale exhale. *repeat.. yay! problem solve. aku rindu kat mereka mereka kat bawah ni.. really miss them.. bila aku ade problem, nothing to say, mereka always be my side.. :) 


-guys, really really really miss u ♥-

ok. aku rindu penang. aku rindu mereka. last but not least, nak tido la.. hehe pagi nanti masuk office.. eh ewan!? sabtu pun kau keja ke? i kena keja uols.. maklumlah, kerajaan Tano ni, lain macam sikit.. bukan half day ye, full day.. sekian~

*tapi! esok aku half day je.. haha pergi mersing punya pasal.. 



No comments:

Related Posts with Thumbnails