Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

::Friends::

::kemanisan itu sedap!::

::wed,4 mei 2011::
::baru pas hujan::
::h35,304::
::7.30am::

wahh! harini aku tenang dan gumbira.. kenape? sbb bangun pagi2, dgn tak payah fikir ape2 job assignment, pastu hujan plak... ishk~ heaven tol.. ni la yg aku tunggu2 selame ni!! yEeAH! im free!! smalam baru selesai viva presentation utk project final year interior design student.. nmpk cm enteng, tp ko tak tau nyah.. mamalia2 senasib ngn aku pun rase mcm terbang ke awan bile ceremony tu abes.. pengOrbanan yang kiteorang curahkan selame ni harap2la berbaloi.. hope so..

ha.. ni la pose jazle disamping banner, model n conceptual modelnye.. smpi aku pun tak dpt cam, mane 1 model, mane 1 arca.. sbb sume nmpk comel.. *pitam

oh -_- ckp pasal viva, gile glabah nk tempoh bende tuh! huh~ mase nk present pun berpeloh2 satu badan.. pakai kemeje, tp tak pakai baju dalam.. haha, mmg la aku tak pakai, sbb aku bukan ade! tettt~ ok2.. tak pakai singlet.. u know kan, bile sarung kemeje than tak pakai singlet? pastu berpeluh? so damn... tp, betol ckp member2, pas kite Off je slide tuh, aku rase, bangunan KLCC yang dok bertapa atas kepale, terus runtuh! gile free jiwa ini.. syukur kepade ALLAH~ syukur2..

and the most important thing is, aku dh abes blaja dh... sobbing, 3 tahun dok ngadap jambatan pulau pinang, dok mengadap board hitam, dok mengadap jalan tar HBP, akhirny.. akhirnyer! abes gak.. gonna miss u lecture~friend... to all my friend, tengs atas segale pertolongan yang korang bg kat aku..juge kt seniors, yg banyak support.. hanya tuhan yang mampu membalas dgn sebaik2nye

aku ade sikit teori nk kongsi...

tak tido 3 hari berturut2, tanpe pejam mate walau sejam pun.. logik tak kalau di balas dengan tido yang panjang selame 12 jam tanpa henti.. 7 malam smpi 7 pagi.. mencapai kelajuan maksimum tuh.. logik tak? aku rase pun tak logik, sbb i should continues my dream as so as possible!! haha..

and to all my juniors~ ko kene tau satu bende penting dek.. viva tu amat menyakitkan! perit! tp, bile kemanisan tu mule dirasai, ia nya memang nyata SODAP!!

MySpace

nk siap, nk p berjimba! hOoyeH


No comments:

Related Posts with Thumbnails