Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

::Friends::

::Tuesday::
::9.45 pm::
::timing asmara!::
::home::

totally, full time aku jadi assistant management IT .. ikut skrip mr.Shah Johar , IT tu, Ibu Tunggal~ muahaha gile kentang la ko mr.anggun, i like ur book! so much~ KOUGAR.. nnt aku review novel ni.. anak ikan baekkk punya~
so, mmg sah la, aku dh jadik assistant sepenuh mase kt rumah ni.. tibe mase je, big boss call.. "ikan!" "sayur!" "kopi!"... kekadang jerit2 sikit... "santan abes!!" *mcm dlm iklan kan? nak tak nak, terkedek2 la aku p kedai, smbil rambut terkibas2 ke kiri dan kekanan..

tp, bile dh jadik penduduk tatap kt johor slame beberape hari ni, aku mule rindu kt penang.. johor ngn penang: 8 jam kalau naik bus, 12 jam kalau naik train, n 1 jam kalau naik flight.. bagi orang yang tak biase keluar dari kepompong chantek dorg tuh, mybe jangke mase tu mmg lame.. but, serious shit gua cakap, ia mmg perjalanan yang menyeronokkan!

kt johor, my favorited sure kerepek! krepek ubi pedas tuh.. kt mane2 tempat mmg tak same.. kt johor gak yang masyuk! n the best of meal, nasik ambang! fuh~ superb.. and sure yang big boss aku masak kt uma hari2.. masak sardin pun rase cm kenny rogers! ok, aku tipu...

tp kt penang, aku puas kot makan nasik kandaq, jeruk pak ali yang cm pemes kononyer tuh, pasemboq, serabai kt astaka Tun Sardon, nasik lemak kak bedah... hadap jambatan pulau pinang hari2, menara komtar seminggu skali.. dan plg penting, membe2 gua~ damN~ serius aku rindu..

johor n penang, kt situ la chenta aku.. tp, ni sume ketentuan kan.. nak tak nak, aku sebagai hambanya, kene terima segala ketentuan yang sudah tertulis *melutut di atas sejadah..

mybe pasni, aku nk carik chenta aku kt negeri lain plak.. mybe kt kelantan ke, melaka ka, jordan ka, or mybe indonesia..

*apsal kt tv cite sedih je ni, meluat tol!!

MySpace


3 comments:

penaberduri said...

jerok pon nk sedih. mcm la kat johor xde? beli jer yg kampit tu. haha.

Anonymous said...

carik chenta kat negeri lain plak??haha..setuju~berubah angin..baru kenal erti hidup..sodih2

ewan sazlly said...

pb: haha.. kalau beli kampit, for sure mahal..

an: betol tu.. lain tmpt lain cerite.. kan

Related Posts with Thumbnails