Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

::Friends::

~sEkepiNg kERtas~

::happy Friday!!::
::holiday~nuzul AL-Quran::
::august 27,2010::
::mood~ excited!::
::H35,307::

fuhh! baru abes sidai baju.. entries:: ~sEkepiNg kERtas~.. ha.. ape tuh?? ape tuh! ini kertas bukan sebarang kertas.. "kertas ni di buat khas dengan hasil nukilan yang sangat berharga di dalamnya hatta tidak mampu dimiliki oleh sebarang insan kudus tanpa mengenal maksud apa itu setitik peluh..." waa!! hebat ko berkata-kata henchik ewan sazlly?? kan... haha.. dah2, name saintifiknye sekerul ijazah.. ko ade? aku takde lagi.. taun depan baru dapat..

walaupun felling2 konvo tu dah basi, tp teringat gak nk buat bende ni.. so, entries 'sekeping kertas' ini diterbitkan untuk memberi penghargaan yang tidak seberapa dari insan paling kiute ini kepade mamalia2 yang berkenaan.. kalau nk di ikutkan memang la ramai.. tp mamalia2 ni la yang paling rapat ngn aku.. mamalia2 ni gak la yang telah merembeskan lemak2 mereka untuk memberi haba kepada aku dan kengkawan supaya ktorg hidup dengan lebih sempurna.. sweet kan!??

mamalia pertama:: cik ROKZANA RAIHANAH a.k.a kakrehan..
pemegang sekerul Ijazah Sarjana Muda Sastera [kepujian]
mak hayam ni dpt 1 award baek punya dari aku.. pose termahal!! haaa.... ko ade? mampu buat posing2 mcm kakrehan ni? mampu?

mamalia ke 2:: cik NOOR AIDAH a.k.a kak aida
pemegang sekerul Ijazah Sarjana Muda Sastera [kepujian]
ape pesen ko pose ni aida?? sekepak mengepak harum baunya ke?! haha kak aida tatap meleps mase konvo tuh uols.. siap bawak future husband bagai.. tukang amek2 gambo.. save budget kan akak kan... by the way,uols tgk rantai kt dada mamalia tersebut.. pak HABIB tuh!! aku pun tak mampu..

mamalia ke 3:: cik HASNIFARIZA a.k.a kak hasnie
pemegang sekerul Ijazah Sarjana Muda Sastera [kepujian]
cantik kan die pose??! ni posing pakej namenye.. abes blaja+kawen.. haaa bergabung! meletop! lalala semua mamalia2 dah jumpe pasangan mamalia masing2.. mamalia yg ni je cm liar ckt.. ishk!! semoge bertemu jodoh hendaknye... tp jgn dok syok kt jenis mamalia jantan yang 'harem2' dah la... teeett~

mamalia nombo 4:: HASRINA a.k.a kak ina
pemegang sekerul Ijazah Sarjana Muda Sastera [kepujian]
ape plak nk story kt mamalia spesis ni?? ha.. kak ina sambung master kt USM ni... amek BM.. same ngan kak aida la.. so, aku rase, kalau kak ina ni keje kt library pun, gaji mahal uols! amek la dier jadi suri rumah.. nak!! nak!! ops!~ tak bole.. dier dh ade pakwe.. caras mencaras tidak dibenarkan same skalik! haha nk kene langgar ngn helikopter TDM ke? mampu?

wow!! sekumpulan mamalia yang bole terbang! sebab tu namenye buperi!
ibu+pari2(endon ckp peri)=buperi!
spesis mamalia ni bole terbang tau! mereke ade kepak kecik kt blakang.. betol!
-
-
-
ok aku tipu...
dari kiri sampai kt tembok:: NOOR AFIDZA a.k.a kak fiza, ROSMAWATI a.k.a kak ti (ko adik rosma AF tu ke?) dan SALASIAH a.k.a kak sal..
mereke sume pemegang sekerul Ijazah Sarjana Muda Sastera [kepujian]

dari tembok menghala ke kanan plak:: SITI SURAYA a.k.a kak su ngn RUZANNA SYAMIMI a.k.a kak mimie
mereke due orang pun pemegang sekerul Ijazah Sarjana Muda Sastera [kepujian]

korang jgn sangke, spesis mamalia berstatus rendah mcm mereke sesetengahnya tak mampu sarung jubah konvo okey.. mereke dah buktikan mereke mampu! muat!! wooho~ haha dorang mmg the best! desa CG a.k.a desa cahaya gemilang dah buktikan yang mamalia2 terhebat ni sume bole lahir dari sini!! wuaaa... terharu... kan.. sebab tu amek gamba kt signbord batu tu.. mengenang jasa la temanya... macam tak de gamba tempat lain~ haha

ada jugak wong lanang jeru enggon ni.. eleng wong wedok aja.. haha

mamalia spesis bertentangan:: MUHAMMAD FAREEZ a.k.a senior hbp!
pemegang sekerul Ijazah Sarjana Muda Seni Bina [kepujian]
curik gambo kt facebook dier.. lala~ aku jarang la campur ngn senior2 kt pusat pengajian tuh.. tak tahu nape.. sbb takut kene jangkitan siplis kot??! wohaa! mamalia ni je la antara spesis yg rapat ngn aku... dier bnyk gak tolong budak kiute ni kalau sesak2 ke, susah2 ke pasal study kt HBP tuh.. bnyk bagi support, spirit...bla.. bla.. bla.. (bukan bnyk lagi nk ckp, tp rasenye mcm takde lagi dah).. haha and now, that's guy continue his study untuk archi part two plak... kire macam master la jugak.. architek tersohor ni nnt!! bole share income.. kan...

ha.. last but not least.....
-
-
-
-
-
-
-
-
drum...


TAHNIAH UNTUK KO EWAN SAZLLY!!

TAHNIAH SKALI LAGIK!!

DAN LAGIK!!


*amek berkat.. korang ade?*

MySpace





4 comments:

AR ikang said...

tggu taun dopan r..hoho

ewan sazlly said...

hahaha!! mesti... [!!!]

eyk@_zuL said...

ak ada...hahaha..rugi ko ekang xamek berkat awl2..kn ewan kn??hehe~

ewan sazlly said...

hahahaha!! betol2! amek berkat tu yg penting kan eyka...

Related Posts with Thumbnails