Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

::Friends::

----> chEriTe tenTanG seBuaH KeNAlan -__-

::saturday::
::november 07,2009::
::H35,307A::
::7.24am::

**kawan ibarat kaki yang sentiasa melangkah atas kehendak diri
**kawan baik cam dua kelopak mata yang sentiase kerdip bersama
**kawan setia cam sebuah basikal tua yang setia menemani setiap putaran roda tanpa mengeluh walau sedekit pun......

tgk r beskal ngn org tuh..walaupun org tuh penat, duduk kt bawah pokok, beskal tuh tetap tggu dier.. (haha mmg la pun...bukannyer beskal tuh pandai gerak sendiri pun) tapi, motifnye, dier mmg setia menemani tuannye walau seabad mungkin... hmmm tu la sahabat..

arini, aku x bole nk tido.. sbb aku dpt tau satu cite yang buatkan aku berak cair... ishk3... sian kt aku... klu aku x dgar citer tuh sendiri mlm td, mesti smpi aku naik pelamin kot (lame sgt tuh) baru aku tau..... hmm.. aku pun pelik gak.. entah la.. apsal la org tuh, suke sgt burukkan name aku... dulu la... mase bulan2 yang lepas...tp aku baru tau skg... sian kt aku... huhu persoalannyer:: wajarkah DIE tuh judge aku sampai cmtuh skali?? huaaaa!!~ aku x buat salah ape2 pun kat enko wahai kawan... aku x sentuh ko pun... xpernah nk gedix2 pegang ko, tiup mandrem kat muke ko..apetah lagi tgk muke ko........ huh~ tp... nape ko ngate aku kt blakang???? vodo ler... pelik tol....


secare jujurnyer, ape yg aku dh buat salah kt ko?? erkk~ adekah sebab aku x pandang ko bile ko jalan...x nk borak ngn ko bile ko ade, ataupun sebab aku shantek dari ko?? huahua... sesungguhnyer, kewujudan aku nih buat kawan ni sakit hatikah??? sentapkah??? ganggu hidup dierkah??? hrmm... penat doh aku pk.... tp yg aku tau, mmg aku xde pun lintas langsung depan dier, lalu depan lalang2 dier... dtg bilik kawan ni pun skali jew mase dolu2 tuh... tuh pun nk amek barang yg kawan ni pinjam x pulang2!! adekah kesalahan aku kat situ??? erkk... *pengsan

hrmmmm... yang aku makin pelik (wlupun dier mmg pelik pun aku tgk) kawan ni baik je depan aku... borak2 sakan... dier sopan, aku pun sopan.. dier citer, aku pun citer... dier susah...aku pun tolong..... tp.......... yg aku tau...aku usha...aku dga... aku antare ORANG YANG DIER X SUKE... what the hell brother!!~ dier boleh dok pulun mengate aku kt blakang... ni pun, aku dga dari org le....

1:: aku sombong xnk tegur dier...... dier panggil wat bodoh
2:: bile borak ngn kawan..aku wat xdgar...
3:: aku xdtg tempat kawan aku yang lain tuh, sebab ade kawan aku yg tuh..
4:: mate aku ni..slalu jeling dier....

huaaaaa2!!!!!!! bodo alang sial vavi... aku x buat sume tuh!!!! bodoh.. tu yg aku dpt tau.. yg x dpt tau...??? yg paling aku sedih, aku kawan yg paling dier x suke.. on list~ oh...my... gosh... tu dulu la... dulu2..... mase mude2 dulu.. beberape bulan yg lapok... tp...skg pun kot... persoalannyer~ klu AKU kawan yang PALING DIBENCI, bakpo mu sokmo mai dekak aku nok pinje bare???nok buak baik nge aku??? aku xpernah cakap TAK kt kawan itu... if aku xde pun, ko amek jew..pesan kt org...tp......ade aku sentap?? melenting? huaaaa!!!! kawan.... apsal ko wat cmni kat aku... ape salah aku kat kau...

yang tadi::
1:: klu aku sombong, watpe aku kawan ngn ko??? aku x tegur ko??? ade kew??? ko tuh yg sombong x nk kesah la plak... plak tuh, bile plak ko panggil2 aku?? slalunyer, ko pinggirkan aku ade lah... ko baik ngn kawan aku, ade aku kesah??? ni, ko plak yang cakap..."aku marah ko sebab ko baik ngn kawan aku tuh" eeuuuuuu!!~~~ ko igt aku ni ibu ayam kew?? yg marah klu anak dier kene kacau?? so, ko nk patuk aku la nih kesahnyer??? oh sedih.. org terpelajar, tp perangai kekadang cm budak2... tu sume dak kecik nyer hal la saudara... ade plak aku melarang kawan nk kawan ngn sapew2??? ade ke aku marah ko sbb ko kawan ngn kawan aku??? yang paling aku x tahan.... ko sendiri yang xbg kawan baik ko tuh campur sgt ngn aku... ko x bg kawan baik aku tuh campur ngn aku??? pastu mengisahkan la plak yang aku marah ko sampai xnk tegur ngn kawan aku tuh?? what the fucker mother!!

2:: bile mase aku wat xdga klu aku borak ngn ko??? dan....bile kerapnyer aku borak ngn ko wahai sahabat yang budiman??? slalunyer, aku selamber je borak ngn kawan wahai kawan..... aku ketawe ngn ko, gelak ngn ko, mengumpat ngn ko, berbincang ngn ko, terime pendapat ko.. tapi, kebaikan aku ko salah erti?? (eh??? xseswai ayat tuh) kebaikan aku ko sundalkan!>::< 3:: aku xnk dtg lokasi kawan aku, klu ade ko..... berpatutan kew??? eeuuu.. aku pun ade kehidupan aku sendiri.... kawan2 baik aku yg lain sendirik,....yg lagi bagus dari ko... ko pk la.... wajaran ape klu aku xdtg lokasi kawan aku tuh klu ade enko???! fucker! ko igt kerje aku, nk berasmaradana je kew??? berhempit sane sini??? dok mengumpat org sebelah??? aku ni kerjenye outdoor yer wahai saudara yang budiman.... bukan cm kamu itu wahai sahabat.... dok ngadap lattop, dalam bilik, duduk kt kerusi....... plis plis plis...... ko yg xpernah nk tny aku, nape aku xde....nape jarang nmpk aku?? aku g mane?? pastu...senang2 nk judge aku seindah biase.... PUKI! lgpun...perluke ko tnye aku??? choi

4:: yg ni aku xtahan... bile mase plak aku jeling2 dier?? sakitkah mataku ini?? adakah kamu itu terlalu shantek sehingga aku terpikat??? erkk??? aku ni GAY kew?? smpai nk jeling jeling menjeling kat ko?? om...my...gosh..... ohok...ataupun.... aku jeling menjeling kat ko sbb aku marah kt ko?? kekdahnyer cmtuh?? ermm... saudara... adakah aku selalu terserempak dgan mu yang kununyer shantek.... lantas aku menjelingmu?? oh tidak~ bilenyer aku jeling ko mamat... aku terserempak ngn ko pun jarang... jump ko.. lagilah! wake up ker sahabat handai.... aku xtau ape salah aku...

bnyak lagi yang ko mengate kt blakang aku... banyak gak la yg aku xtau ko mengata aku... dan sebanyak tuh gak la ko berpure2 depan aku~ oh tuhan....

tp... yg aku pelik..... aku mmg xde wat salah kt ko!!!! huaaa.. betol... klu adela...wahai kawan.. tolong la senaraikan ape salah aku... ape yg aku dh buat kat ko itu... aku xpernah layan ko buruk... xpernah gaduh ngn ko....xpernah x tolong ko...xpernah wat dajal kt ko...

tp kan.. aku rase.. ko cm sedikit chemburu ngn aku.. mmg, aku akui, dolu2, mase mule2 masuk sini.. aku mmg skema la skt...pastu aku upgrade la hidup aku, gaye aku, penampilan aku...pastu, aku tgk.... antare kite2 yg dok sebumbung nih, aku la yg berani mencube seswatu yang baru (bukan la nk belagak sombong...ego ke...ape ke) aku la yang berani habis duit nk ubah penampilan, hidup aku..tp lantak la, duit aku...bukan duit ko... erkk~ aku pakai la baju2 yang shantek2... gaye metroseksual.... aku rase ko biase je mase tuh.. pastu...aku rase salah satu sebab ko x SUKE kat aku, sebab tuh la... sebab ko x bole tgk org lebih sikit dari ko!! sah! memang... aku x tau la spesis ape ko ni... depan kemain malaikat syurga.. blakang, syaitan nerake~ hawau.... huhuhuhu

kesudahannyer, aku xdpt nk tido satu malam ni selepas aku ketahui rahsie yang selame ni aku xtau.... sian kat aku.. so, aku dh tau rahsie ni, ape yg aku nk buat kt dier??? nothing............... aku ni bukan jenis yg jahat sgt,,, lantak la... hal kecik kot.. tp klu ko tu cm melampau la kununyer~ kite fight!! sbb ko mmg puki...

MySpace




4 comments:

uLaT AiR said...

saba uols~

mysyarah said...

sabo ewan...
manusia bese la...
kdg2 ade je xpuas ht ngn kite..
kite pon kdg2..cam 2 gak..
xsume bnd ok je kat mate kn...
sabar ea...
lumrah 2..

Abdul Kadir Ismail said...

just be patient wan..
ignore what people said n think bout u..
memang ada sesetengah manusia nie x pernah nak gembira tengok apa yang kita ada.. ada jer benda2 atau perkara2 yang kita wat atau tak wat dijadikan isu.. Macam siamang ar diorang nie..!

ewan sazlly said...

huhuh to: ulat air::my::ngn kadir...
thanx korg~

Related Posts with Thumbnails